بارگذاری...

اخبار سایت

فول فرنیش

فول فرنیش چیست؟مزایا و معایب فول فرنیش

فول فرنیش چیست؟ هر آنچه باید در مورد مزایا و معایب فول فرنیش دانست.فرنیچر کیست ؟
معنی لغوی فول فرنیش و هر آنچه باید در مورد این آپشن بدانید

فول فرنیش در این مقاله سعی داریم هر آنچه را که باید در مورد این آپشن در ویلا و ساختمان را برای شما تشریح کنیم تا مفهوم درستی از آن را پیدا کنید.

شاید بار ها و بار ها از زبان پرسنل و همکاران ما کلمه فول فرنیش را شنده اید و برایتان سوال باشید معنی لغوی این کلمه چیست و از چه مزایا و معایبی میتواند بر خوردار باشد

 

فرنیش به تنهایی به معنی مبلمان بوده و استفاده این کلمه در کنار ویلا و یا آپارتمان یعنی ویلای معرفی شده مجهز به مبلمان کامل میباشد .این آپشن در ویلا و آپارنمان از مزایای بسیاری برخوردار میباشد که در این مقاله آنها را برای شما بازگو خواهیم کرد .

تاریخچه پیدایش این کلمه از کجاست؟ فرنیچر کیست و در چه زمینه ای تخصص دارد ؟

فرنیچر فردیست که به طور تخصصی در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی فعالیت میکند،از این رو به کسانی که در این زمینه فعالیت تخصصی دارند عموما فرنیشر گفته میشود.

آپارتمان و یا ویلای فول فرنیش به چه معناست؟

اگر در جایی و یا از کسی از اطرافیانتان کلمه ی ویلا فول فرنیش و یا آپارتمان فول فرنیش را شنیده اید این به این معناست که ویلا و یا آپارتمان معرفی شده به شما دارای چیدمان داخلی و تجهیزات رفاهی کامل میباشد . این تجهیزات شامل مبلمان کامل،پکیج شوفاژ،کابینت،تلویزیون،تهویه مطبوع و تمام امکانات رفاهی لازمه است ،به عبارتی این کلمه در کنار ویلا و یا آپارتمان به این معناست که شما فقط با بستن یک چمدان قادر خواهید بود زندگی جدید خود را در
ساختمانی جدید بدون درد سر و جابجایی اثاث آغاز کنید.

 

 

مزایا و معایب

این آپشن در ساختمان به طبع میتواند از مزایا و معایب نیز برخوردار باشد که ما به آن اشاره خواهیم کرد .

مزایا:
فول فرنیش
این آپشن میتواند برای افرادی که در طول سال مجبور به سفر های دوره ای هستند مفید باشد که دانشجویان از برجسته ترین چهره ها در این موردهستند این آپشن تا حد زیادی از هزینه های حمل نقل و جابجایی اثاث های یک خوانواده و یا یک فرد میکاهد.

معایب:

عمده دلیل و یا شاید تنها دلیلی که میتواند از معایب این آپشن به شمار آید این است که شما در صورت خرید ساختمان و یا ویلا شاید با مشکل عدم تطابق سلیقه سازنده با خود مواجه شوید که امری طبیعی میباشد ،راه حل این مشکل هم این است که شما میتوانید اثاث منزل را به سمساری ها بفروشید و اقلام جدید را جایگزین آن کنید

آیا از فرنیش میتوان برای یک قسمت از ویلا و یا آپارتمان استفاده کرد ؟

شاید برای شما هم سوال باشد که از کلمه فرنیش میتوان برای قسمت خاصی از ویلا و یا آارتمان استفاده شود ؟ جواب این سوال بله است . این آپشن میتواند برای یک قسمت خاص از محیط منزل شما به کارگرفته شود برای مثال آشپزخانه ،این بدین معناست که آشپز خانه شما مجهز شده به امکاناتی نظیر کابینت،ماکروویو،زودپز،آب میوه گیری،قهوه ساز ،ماشین ظرف شویی و هر آنچه که خانم یک خانه به آن نیاز دارد میباشد .
هزینه حدودی فرنیش کردن منزل و ویلای شخصی چقدر است؟

این مورد دقیقا به بودجه ومتریال مصرفی در ساختمان شما بستگی دارد ، یعنی شما میتوانید از امکانات برند خارجی و یا جهت کمتر کردن هزینه ها از امکانات دسته دوم نیز استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *